Reklamację prosimy składać na formularzu dostępnym w załączniku fax-em 77 425 04 30 lub na adres e-mail:
reklamacje@flaxpol.pl
Formularz przesłany fax-em lub e-mailem jest powiadomieniem o zgłoszeniu reklamacji, oryginał dokumentu prosimy załączyć do towaru.
Druk reklamacyjny
REGULAMIN ROZPATRYWANIA REKLAMACJI PPHU FLAXPOL SP. Z O.O.
§1. Przepisy ogólne:
- Regulamin rozpatrywania reklamacji dotyczy zgłoszeń wad towaru/wyrobu zakupionego w firmie FLAXPOL Sp. z o.o.
- Postanowienia niniejszego regulaminu obowiązują Klientów z wyłączeniem osób fizycznych, które nabyły towary w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- FLAXPOL Sp. z o.o. zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji i poinformowania Klienta o sposobie jej realizacji.
§2. Podstawowe warunki reklamacji:
W celu usprawnienia i ułatwienia rozstrzygnięcia zgłoszeń reklamacyjnych zgodnie
z kodeksem cywilnym kupujący powinien:
- Sprawdzić zamówienie-wyrób; produkt , który jest właściwy dla zamówienia-wyrobu; produktu danego rodzaju. Klient zobowiązany jest zbadać towar pod względem jego zgodności z zamówieniem oraz wad fizycznych w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia odbioru towaru;
- W razie stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem należy niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę drogą mailową na adres: reklamacje@flaxpol.pl;
- Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie pisemne lub drogą mailową przed jego upływem zawiadomienia o wadzie, gdzie należy wskazać nr faktury i opisać zauważone wady, a następnie odesłać reklamowany towar;
- Dział Reklamacji każdorazowo sprawdza nadesłany towar w celu potwierdzenia zgłaszanej wady;
- W przypadku przekazania większej ilości reklamowanych towarów, czas rozpatrywania reklamacji może się zwiększyć. W razie powyższego Klient zostanie niezwłocznie poinformowany;
- Zakresem reklamacji nie są objęte:
- wyroby/towary, których okres zachowania indywidualnych właściwości, określony w instrukcji użytkowania załączonej do produktu minął;
- wyroby/towary wyprzedażowe, których deklaracja zgodności poświadczająca cechy ochronne ww grupy wygasła;
- towary wyeksploatowane;
- towary posiadające uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkownika lub w wyniku niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją używania i przechowywania;
- towary posiadające uszkodzenia powstałe lub mogące powstać w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od Klienta do Działu Reklamacji;
- Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
- reklamowany towar nie znajduje się w ofercie handlowej Flaxpol Sp. z o. o.;
- towar będzie brudny, niewyczyszczony;
- stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru;
- klient nie wniósł zastrzeżeń do poprawności wprowadzonego przez Flaxpol-Dział zamówień, zamówienia;
§3. Zasady dostawy reklamowanego towaru:
- Zgłoszenie reklamacji należy złożyć na Formularzu Reklamacji, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Formularz Reklamacji dostępny jest na stronie www.flaxpol.pl/reklamacje;
- Reklamację należy zgłosić drogą mailową na adres: reklamacje@flaxpol.pl;
- W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przez Dział Reklamacji wypełnionego Formularzu Reklamacji od Klienta, Klient otrzyma numer reklamacji oraz informację odnośnie wysłania Firmy Kurierskiej po odbiór towaru;
- Klient zobowiązany jest do przygotowania przesyłki z reklamowanym towarem oraz nadanym przez Dział Reklamacji numerem reklamacji, numerem faktury, którego dotyczy zgłaszana reklamacja i zaadresowanie przesyłki na poniższy adres:
Flaxpol Sp. z o.o. ul. Jagiełły 21 46-200 Kluczbork z koniecznym dopiskiem: „Dział Reklamacji”;
- Reklamowany towar musi być dostarczony do Działu Reklamacji w firmie Flaxpol Sp.z o.o. prawidłowo zabezpieczony na czas transportu aby wykluczyć możliwość powstania usterki z winy użytkownika, czy też transportu;
- Dział Reklamacji każdorazowo sprawdza poprawność nadesłanych towarów i dokumentów z danymi zawartymi w Formularzu Reklamacji, o którym mowa w §3 punkt 1;
- W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, reklamowany produkt zostaje zwrócony do nabywcy a koszty transportu (zgodnie z cennikiem usług firmy kurierskiej) oraz koszty ewentualnych badań i ekspertyz, jeżeli takowe wystąpią pokrywa Klient, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Flaxpol Sp. z o.o. w terminie7 dni od daty jej wystawienia;
§ 4. Postanowienia końcowe:
- Wszelkie kwestie nieuwzględnione w niniejszym regulaminie, regulują przepisy Kodeksu Cywilnego;
- W razie pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywania reklamacji prosimy o kontakt z Działem Reklamacji e‐mail: reklamacje@flaxpol.pl